Днес долях 0,5л български антифриз на Верила. Има ли някакви изисквания за определен тип или да карам така ? Моторът е 1,9JTD
Известие
Collapse
No announcement yet.
Антифриз за 156
Collapse
X
-
На Верила съм ползвам само спирачна течност на в Брембото на кросака и не съм се пребил, мисля че им стават продуктите, по-читави са от тия по някои бензиностанции и хипермаркети. За справка Вальо да каже как мирише течността ми за чистачки от Билла. Аз лично другата седмица отивам във Ванто да ми промият радиатора и сменям целия антифриз, с тия доливания не може да си сигурен в крайна сметка до каква температура си
-
БлагодаряПитах, т.к. във VW клуба сега се води спор например могат ли да се смесват G11 и G12, които се препоръчват за различните модели VW-та. Рено също имат изискване за Елф някакъв - старото Клио на гаджето ми беше пълно с ръжда от български антифриз, с Елф-а се оправи.
147 1.6 TS
Comment
-
антифриз
във форума на фау-ве(фолксваген-was ist das?) има много да обсъждат по темата.При тях главите са от много калпава алуминиева сплав,която от по-смотан антифриз след употрела изглежса като швейц.сирене.Може да сложиш лукойлската опаковка на нефтохимския антифризАlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
Да не пускам нова тема:
Мисля да сменям антифриза изцяло, и доколкото разбрах трябва да сложа от червения ???
Но в момента съм с някаква светло зелена течност в казанчето!Въпросът ми е КАКЪВ АНТИФРИЗ ДА СЛОЖА на 156 2.4 JTD ???
Знам че не се смесват различни видове!sigpic
Alfa Romeo 156 2.4JTD
Mazda CX-5
Comment
-
...и аз мисля,че не е кой знае колко фатално къв точно антифриз ще се сложи, и дали ще се смесват....резните маркови такива,имат съставни модификатори за възпрепятстване на ръжда, леко смазващи свойства, също и противоизпарителни, и бог знае още кво....но като гледам що народ произвежда и продава антифриз, а и от опит досега не съм страдал от смесвания и доливания...един приятел химик от варна даже преди време ми забърка 200 литра такава течност с която си заредих системата на локалното парно, и вече няколко години нямам проблеми. Тук се сещам,че в тази насока един от най- уязвимите елементи би бил термостатът...щото той има една полирана пишка-плунжер, по която уплътнител уплътнява вътрешното му пространство, и основното дефектиране на термостата е когато тази пишка ръждяса, или я фанат повърхностни явления от рода питинг....та по такава повърхност се нарушава уплътнението....доколкото знам,вътре в термостата работният флуид е някакъв фреон/условно назовано/ който реагира на температурата,та чрез тази пишка движи самият клапан...156-2.4-JTD-99;
156-2.4-JTD-SW-01;
Comment
-
не мога да не призная ,че и аз така съм чувал, и едва ли това е нещо маловажно....колега, естественно в никакъв случай не гледам да те наддумам, нито да поставя под съмнение казусът ти...бих се радвал да науча поне донякъде защо това със смесването е така...156-2.4-JTD-99;
156-2.4-JTD-SW-01;
Comment
-
Аз ползвам Paraflu. Проблемът е че е в тенекиена кутия и след отваряне или го сипваш всичкия или си доливаш и търсиш нещо да си съхраняваш останалото. Между другото леко зеленее'08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E
Comment
-
Първоначално публикувано от mllне мога да не призная ,че и аз така съм чувал, и едва ли това е нещо маловажно....колега, естественно в никакъв случай не гледам да те наддумам, нито да поставя под съмнение казусът ти...бих се радвал да науча поне донякъде защо това със смесването е така...
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq03#3.1.4
сетих се че преди съм го чел във VW форума, все пак съм си екс ГОЛФАДЖИЯsigpic
Alfa Romeo 156 2.4JTD
Mazda CX-5
Comment
Comment